Hyundai si Discovery au lansat documentarul A Better Way, o serie de scurtmetraje, care exploreaza domeniul mobilitatii cu zero emisii. Materialul a fost dezvoltat in colaborare cu ecologistul elvetian Bertrand Piccard, ambasador al brandului Hyundai.

Cele trei episoade ale documentarului vor fi difuzate prin intermediul retelei globale Discovery, inclusiv via NowThis, Seeker si Eurosport. Parteneriatul cuprinde si o componenta de stiri din zona motorsport – o colaborare intre Eurosport, Hyundai si echipa PURE ETCR (primul campionat mondial de curse cu masini electrice).

„Hyundai este un pionier in domeniul mobilitatii electrice, care a inceput activitatea de cercetare in sectorul vehiculelor cu pila de combustie in urma cu 20 de ani. Diversitatea gamei noastre de produse pentru care, in prezent, nu exista competitie, reprezinta rezultatul eforturilor noastre de pana acum”, sustine Andreas Christoph Hofmann, Vice President Product & Marketing – Hyundai Motor Europe. „Acest documentar evidentiaza nu doar obiectivele viitoare, ci si realizarile actuale.”

„Suntem incantati sa ne alaturam brandului Hyundai si sa sprijinim misiunea de a schimba perceptia globala asupra mobilitatii, informand, educand si inspirand audienta in privinta solutiilor durabile de ultima generatie, inclusiv vehiculele electrice si cele cu hidrogen, care determina o reala schimbare,” a declarat Mike Rich, Head of Sports Marketing Solutions, in cadrul Discovery. „Materialele video rezultate reflecta un viitor interesant in ceea ce priveste mobilitatea ecologica, printr-un continut original si captivant, care poate fi urmarit prin intermediul tuturor platformelor si canalelor Discovery, la nivel global.”

Documentarul se concentreaza pe tehnologia fuel cell – una dintre cele mai vaste arii de expertiza marca Hyundai. Ideea a venit din dorinta de a informa si de a inspira oamenii in ceea ce priveste revolutionarea mobilitatii.

„Pe parcursul vietii am invatat ca este foarte important sa ai viziune si spirit de pionierat, dar acestea nu valoreaza nimic daca nu sunt puse in aplicare”, a declarat Piccard. „Imi doresc ca viziunea mea cu privire la o societate care foloseste hidrogen sa devina realitate.”

Primul episod a fost filmat la Lausanne, Elvetia, pe malul lacului Geneva. Cu aceasta ocazie, Piccard i-a intalnit pe Michael Cole, President & CEO – Hyundai Motor Europe si pe Saehoon Kim, Executive Vice President & Head of Fuel Cell Center – Hyundai Motor Group. Invitatii au impartasit opinii despre viitorul energiei, iar la final, Piccard a facut o plimbare cu IONIQ 5 in jurul uimitorului peisaj elvetian – devenind prima persoana din Europa care testeaza noul autovehicul electric al gamei Hyundai.

Cel de-al doilea episod este realizat in Gösgen, Elvetia, un oras mic care are un rol important in revolutionarea energiei. Piccard viziteaza unul dintre primele locuri din Europa in care se produce combustibilul pe baza de hidrogen, o centrala hidroelectrica.

In cel de-al treilea episod, Piccard calatoreste la Monte Carlo, unde se desfasoara unul dintre cele mai importante raliuri motorsport din lume. Materialul il are ca protagonist pe Albert al 2-lea, Printul de Monaco, tema de dezbatere fiind modalitatea in care autovehiculele electrice pentru curse pot contribui la schimbarea perceptiei atat asupra electromobilitatii, cat si asupra domeniului motorsport.

„Sunt mandru de rolul pe care Hyundai il are in modelarea acestui viitor al tehnologiei ecologice,” mentioneaza Michael Cole. „Vom continua sa fim o sursa de schimbari revolutionare pozitive pentru Europa si pentru intreaga lume.”