Noile modele Hyundai – IONIQ 5 si TUCSON – isi fac debutul la Hollywood, in pelicula Sony Pictures „Spider-Man: No Way Home”.

Inainte de lansarea in cinematografe a filmului, care va avea loc pe 17 decembrie 2021, Hyundai demareaza o campanie globala de marketing. Spotul video dedicat promovarii „Only Way Home” – realizat de Jon Watts (regizorul ultimelor trei filme din aceasta serie) – prezinta povestea lui Spider-Man, care porneste intr-o calatorie de 480 km pana la New York, la bordul IONIQ 5.

„Prezenta noilor modele ale gamei in „Spider-Man: No Way Home” marcheaza debutul parteneriatului Hyundai Motor Company – Sony Pictures Entertainment”, a declarat Thomas Schemera, Executive Vice President, Global Chief Marketing Officer & Head of Customer Experience Division – Hyundai Motor Company. „Consideram ca aceasta colaborare va avea un impact semnificativ. Emblematica productie si aparitia celor doua autovehicule in scenele principale vor incanta milioanele de cinefili din intreaga lumea.”

„Spider-Man: No Way Home” este cel de-al treilea film din seria Spider-Man, creat de Sony Pictures si de Marvel Studios, cu Tom Holland in rolul principal – Spider-Man/ liceanul Peter Parker. Trailerul oficial pentru „Spider-Man: No Way Home”, lansat in august 2021, a doborat recordul mondial privind vizualizarile in 24 de ore (peste 355,5 milioane de vizualizari) si a eclipsat detinatorul recordului anterior, „Avengers: Endgame”, care a avut 289 de milioane de vizualizari. Totodata, productia anterioara – „Spider-Man: Far From Home” – a inregistrat incasari de 1,131 miliarde de dolari in lumea intreaga si s-a clasat pe locul al patrulea la nivelul incasarilor in anul 2019 si pe cel de-al 25-lea din punct de vedere al incasarilor din toate timpurile.

„Hyundai este sinonim cu tehnologia avansata, dar si cu designul inovator, asa ca nu este de mirare ca a fost creata o campanie de marketing extraordinara pentru IONIQ 5 si mult asteptatul „Spider-Man: No Way Home” – bazata pe continut personalizat, realizat exclusiv pentru acest acord. Nu avem nicio indoiala ca fanii Spider-Man vor aprecia foarte mult aceasta colaborare inovatoare”, a declarat Jeffrey Godsick, EVP of Global Partnerships & Brand Management and Head of Location Based Entertainment – Sony Pictures Entertainment.

Ca parte a campaniei globale Hyundai vor fi implementate si o serie de actiuni de marketing. Totodata, pe retelele sociale, fanii vor avea posibilitatea de a castiga postere editie speciala „Hyundai IONIQ 5 x Spider-Man: No Way Home”, dar si de a urmari materiale video care surprind scene din timpul repetitiilor realizate pentru spotul IONIQ 5. Campania Hyundai include si difuzarea clipului pe panourile publicitare de la Piccadilly Circus – Londra si nu numai.

Cu aceasta ocazie, a fost dezvoltat si un spot dedicat noului model TUCSON, care include scene reprezentative din film, cu autovehiculul de clasa SUV al gamei Hyundai si cu protagonistul filmului, Tom Holland.