• Hyundai a lansat 5.000 de NFT-uri IONIQ 6;

• Compania a introdus, de asemenea, IONIQ Citizenship, un program care ofera experiente exclusive posesorilor de NFT-uri IONIQ 6.

NFT IONIQ 6 este cea de-a doua colectie NFT a marcii, fiind lansata odata cu premiera mondiala a modelului. Cu aceasta ocazie, Hyundai introduce si programul IONIQ Citizenship, dedicat posesorilor de NFT-uri IONIQ 6.

Compania a emis 5.000 de NFT-uri de arta generativa IONIQ 6 – distribuite gratuit – avand ca teme: Fun Driving, Stress-Free Driving, Work, Socializing, Healing si Entertainment. Fiecare NFT IONIQ 6 dispune de un design unic, care combina diverse culori, fundaluri si elemente.

Obiectivul companiei in ceea ce priveste IONIQ Citizenship este de a depasi limitele fizice ale miscarii in spatiu si timp si de a extinde experientele electrificate oferite clientilor prin intermediul gamei IONIQ catre sfera digitala.

Experientele inovatoare oferite de IONIQ 6 in spatiul virtual vor include: acces VIP pentru „Planet Hyundai” (spatiul virtual Hyundai de pe ZEPETO, platforma globala metaverse), card cadou pentru o husa personalizata de telefon de la NFTYC (NFT Your Case – primul producator de huse de telefon NFT din lume, parte a marcii globale de accesorii CASETiFY). Totodata, va fi inaugurat „IONIQ Digital Garage”, un spatiu virtual pentru evenimente dedicat proprietarilor NFT-urilor. Incepand cu luna august, Hyundai va oferi informatii despre experientele inovatoare ale gamei IONIQ prin intermediul unui newsletter dedicat NFT – „Capsule IONIQ” – inspirat de colectiile capsula din domeniul modei.