• „Continue” contribuie la consolidarea angajamentului companiei pentru un viitor durabil;
• Materialul video – „Continue – The Journey of PET” – evidentiaza efectele poluarii marine.
Hyundai prezinta proiectul global de CSV (Creating Shared Value) „Continue”, care are ca obiectiv consolidarea angajamentului producatorului pentru un viitor durabil. Programul, al carui logo incorporeaza si simbolul infinitului, se concentreaza pe trei directii importante „Earth”, „Mobility”, „Hope”.
Domeniul „Earth” abordeaza probleme de mediu din diferite zone ale lumii, inclusiv procesul de upcycling al resurselor din Europa si restaurarea padurilor tropicale din America Latina.
In cadrul „Mobility” se vor promova siguranta si confortul pacientilor care au avut accidente in trafic. Suportul va fi oferit prin intermediul unui simulator virtual de condus, dar si al unui program de siguranta pentru autovehiculele scolare care utilizeaza tehnologia big data.
Activitatile din cadrul sectiunii „Hope” au ca scop sustinerea generatiilor viitoare prin programe precum „Hope on Wheels” – America de Nord (obiectiv: cresterea gradului de constientizare cu privire la cancerul infantil) si „H-Mobility Class” – Coreea (obiectiv: sustinerea tinerilor talentati in domenii precum electrificarea auto si condusul autonom).
Materialul video dedicat actiunii – „Continue – The Journey of PET” – evidentiaza efectele poluarii marine. Clipul descrie calatoria unui deseu din plastic, recuperat dupa decenii de plutire in mare, care poate fi utilizat ca material ecologic pentru autovehicule prin intermediul procesului de upcycling.
Ca parte a eforturilor pentru o dezvoltare durabila, compania a colaborat cu Healthy Seas (ONG din Olanda) pentru a colecta 78 t de plase fantoma si deseuri marine, care au fost ulterior transformate in produse durabile, spre exemplu, pentru realizarea covoraselor dedicate modelului IONIQ 5.