
PEUGEOT a dezvăluit noul 9X8, un concurent Hypercar de ultimă generație, care este gata să-și facă debutul competițional în Campionatul Mondial de Anduranță FIA (FIA WEC), începând din 2022. Alimentat de o unitate de propulsie hibridă cu tracțiune integrală, acest prototip hipereficient se potrivește perfect cu strategia de Neo-Performanță PEUGEOT, concepută atât pentru mașinile sale de stradă, cât și pentru cele de curse, în scopul de a oferi performanțe sustenabile. Munca echipei de ingineri a PEUGEOT Sport s-a corelat mai bine ca niciodată cu cea a echipei și a proiectului PEUGEOT Design pentru a produce modelul 9X8.
Silueta și conceptul aerodinamic al noului PEUGEOT 9X8 a fost dezvăluit după doar câteva luni de muncă susținută, întreprinsă în comun de inginerii de dezvoltare conduși de Olivier Jansonnie, director tehnic al PEUGEOT Sport și de echipa de designeri condusă de Matthias Hossann, șeful PEUGEOT Design.



Oferind o mai mare flexibilitate în tratarea suprafețelor aerodinamice, reglementările au încurajat un mod de gândire radical diferit și proiectarea de mașini inovatoare, permițând echipei de design să dea frâu liber imaginației. Inginerii și designerii au profitat de această ocazie pentru a inventa noi procese de creație, pentru a sparge matrița regulilor stricte și a crea un Hypercar PEUGEOT care este menit să definească o categorie cu totul nouă.
Motorul electric/generatorul de 200 kW va fi montat frontal, cutia de viteze secvențială cu șapte trepte și bateria fiind în prezent asamblate, pentru a respecta programul de validare pe bancul de testare. PEUGEOT Sport și Saft, o filială TotalEnergies, se confruntă zilnic cu o provocare tehnologică, dezvoltând împreună bateria de înaltă tensiune (900 volți) cu densitate ridicată de putere.
Am facut toate eforturile pentru a asigura corectitudinea specificatiilor de produs, la data publicarii. Ne rezervam dreptul de a modifica informatiile afisate, legate de: date tehnice, preturi si dotari sau sa dezactivam orice model, oricand.