2Operațiunea PEUGEOT #CAMOCATCH, care integrează publicul larg în lansarea noului E-3008, intră în faza finală: #CAMOCATCH CHALLENGE.

În această vară, PEUGEOT provoacă pe toată lumea să îl fotografieze în timpul testelor finale de dezvoltare pe șosea. Norocoșii câștigători vor avea ocazia să se urce la volan!

Cu E-3008, noul fastback electric, PEUGEOT este mai inovator ca oricând. În mod normal, prototipurile sunt mascate și fac orice pentru a scăpa de ochii publicului. Cu toate acestea, noul E-3008 este expus și implică publicul larg în lansarea sa.

În luna mai, pe parcursul primei faze a operațiunii, PEUGEOT a supus la vot pe rețelele sale de socializare noile camuflaje destinate prototipurilor noului E-3008.

Mii de voturi au fost numărate pe diversele rețele de socializare ale mărcii în luna iunie și au fost selectate trei teme de camuflaj:

Tema „Street Art“,

Tema „Optical Art“,

Tema „Prototype“,

Aceste camuflaje alese de public au fost produse în luna iunie și aplicate pe noile modele PEUGEOT E-3008, care vor efectua testele finale de dezvoltare pe drumurile europene, în această vară.

În această perioadă, #CAMOCATCH CHALLENGE îi invită pe toți cei care au norocul să vadă unul dintre modelele PEUGEOT E-3008 camuflate să îl fotografieze (cu respectarea regulilor de siguranță) și să posteze imaginea, între 15 iulie și 15 august, pe rețeaua lor de socializare (Facebook și Instagram) , cu mențiunile #CAMOCATCH și @PEUGEOT.

Toate modelele E-3008 camuflate au un cod QR: scanați-l pentru accesarea paginii web a operațiunii #CAMOCATCH.

Marca va efectua o tragere la sorți dintre participanți (doar o singură participare de persoană) pentru a desemna cei 6 câștigători care vor fi invitați în exclusivitate să testeze noul E-3008 în 2024, în timpul testelor de presă.

PEUGEOT va ridica vălul – sau mai degrabă camuflajul! – noului E-3008 în luna septembrie a anului viitor.

De la începutul anului 2023, PEUGEOT a pus în aplicare o strategie de colaborări și parteneriate cu tineri designeri și artiști. De data aceasta, este vorba de o colaborare, inițiată de Marcă, extinsă spre publicul internațional prin intermediul rețelelor de socializare, pentru a promova expertiza PEUGEOT Design în rândul unui număr cât mai mare de persoane.