Până la 25 km și cu 8% mai multă autonomie în ciclul WLTP, și chiar mai mult în condiții reale de utilizare, sunt rezultatul evoluțiilor tehnice ce vor fi aduse la începutul anului 2022 pentru versiunile 100% electrice ale noilor PEUGEOT 208 și 2008.

PEUGEOT e-208 și PEUGEOT e-2008 100% electrice au fost lansate la sfârșitul anului 2019 și au avut un mare succes, cu peste 90.000 de vehicule deja produse. Cele două modele confirmă relevanța Strategiei de Electrificare a mărcii PEUGEOT.

Construite pe platforma eCMP (Common Modular Platform), echipată cu o baterie de 50 kWh, un motor electric de 100 kW (136 CP) și cuplu instant de 260 Nm cuplu, cele două siluete vor primi cele mai noi progrese tehnologice pentru a oferi mai multă autonomie utilizatorilor.

În primul rând, anvelopele au fost optimizate prin trecerea la clasa „A+” și oferă acum un plus de eficiență, cu o rezistență mai mică la rulare. PEUGEOT e-208 va primi pneuri de 16 inch. Anvelopele de 17 inch vor echipa SUV-ul PEUGEOT e-2008.

Raportul de transmisie a fost, de asemenea, optimizat pentru a îmbunătăți autonomia la rularea pe șosele și autostrăzi.

O nouă pompă de căldură cuplată la un senzor de umiditate instalat în partea superioară a parbrizului oferă eficiență energetică optimizată pentru aerul condiționat și sistemul de climatizare. Informațiile transmise de senzor permit un control mai precis pentru recirculația aerului în habitaclu, păstrarea cantității de energie din baterie la încălzire și menținerea temperaturii în interiorul vehiculului. Această evoluție tehnică este utilă atunci când temperatura exterioară este scăzută.

Rezultatul evoluțiilor tehnice este o autonomie crescută conform ciclului de omologare WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures):

  • Noul PEUGEOT e-208 va oferi acum o autonomie de până la 362 km WLTP, o creștere de 22 km.
  • Noul PEUGEOT e-2008 va propune o autonomie de 345 km WLTP, cu 25 km mai mult.

Dincolo de creșterile substanțiale ale autonomiei în ciclul WLTP, există și creșteri semnificative ale utilizării în condiții reale de către clienți, de aproximativ 40 km în traficul urban la temperaturi apropiate de 0°.

DESPRE MARCA PEUGEOT

PEUGEOT combină standardele înalte, alura și emoția cu scopul de a fi o marcă generalistă de top la nivel mondial. Prezentă în aproape 160 de țări cu 10.000 de puncte de vânzare, marca a vândut aproximativ 1 200 000 de modele în 2020. În 2021, după aniversarea a 210 ani de existență, PEUGEOT inaugurează o nouă identitate de marcă, cu un nou logo ce afirmă personalitatea și atemporalitatea mărcii. Pe lângă gama completă de vehicule comerciale și de pasageri electrificate, PEUGEOT a dezvoltat un nou concept de Neo Performanță. Modelul 508 PEUGEOT Sport Engineered este primul din această nouă gamă de automobile eficiente și performante.